Často kladené otázky - FAQ
- Vytvorené : 2019-01-23 14:18:00
Tu sme pre vás zhromaždili najčastejšie kladené otázky. Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky neváhajte nás kontaktovať.
1. Objednal/a som si tovar, ale nesedí mi veľkosť alebo strih? Môžem ho vrátiť?
Nesadla vám veľkosť alebo strih? Nevadí. Ak vám tovar nesedí, môžete ho jednoducho zaslať späť na adresu ELSE PLUS, s. r. o., Moravecká 32, Topoľčianky, 951 93, Slovenská republika. Peniaze vám vrátime na účet do 14 dní od momentu, kedy k nám balíček dorazí. Viac informácií nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach. Opätovne si môžete objednať požadovaný tovar v správnej veľkosti alebo farbe v našom e-shope.
K balíku nezabudnite priložiť faktúru, ktorá vám prišla spolu s tovarom + Formulár na odstúpenie od zmluvy. Ak ste vašu objednávku platili priamo kuriérovi, nezabudnite vo formulári vyplniť vaše číslo účtu.
Stiahnuť formulár na odstúpenie od zmluvy ⇢ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
2. Môžem si tovar vymeniť za iný?
Prostredníctvom nášho internetového obchodu nie je možné tovar vymeniť.
Výmena tovaru zakúpeného prostredníctvom internetového obchodu www.galleryclub.sk je možná len na našich kamenných predajniach. Tovar môžete priamo na kamennej predajni vymeniť za iný, alebo ho môžete aj vrátiť. V prípade tovaru zakúpeného na www.galleryclub.sk, sa však peniaze v hotovosti na kamenných predajniach nevyplácajú. Peniaze vám pošleme priamo na váš bankový účet. Tie vám prídu do 14 dní od dňa prijatia tovaru na predajni.
Viac informácii nájdete na našej stránke: Vrátenie tovaru & reklamácie
3. Ako zistím, že na kamennej predajní sa nachádza daná veľkosť?
O tejto informácií vás veľmi radi a ochotne informujeme e-mailom alebo telefonicky, stačí ak nás kontaktujete. Ak na vybranej predajni tovar momentálne nemáme, môžete sa porozhliadnuť a vybrať si iný tovar v požadovanej hodnote, prípadne vo vyššej hodnote, ako bola hodnota vami zakúpeného tovaru.
4. Do koľkých dní môžem tovar vrátiť?
Tovar môžete vrátiť v lehote do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
5. Akú mám záruku na tovar?
Na tovar zakúpený v našom internetovom obchode sa vzťahuje štandardná záruka 2 roky, ktorá plynie odo dňa prevzatia tovaru. Ak dôjde k výmene tovaru, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového tovaru.
6. Akou spoločnosťou prepravujete tovar?
Tovar prepravujeme kuriérskou spoločnosťou DPD. Zásielku vám doručí kuriér prepravnej spoločnosti DPD na vami uvedenú adresu. DPD doručuje balíky zvyčajne do dvoch pracovných dní. O doručení vás bude informovať priamo kuriér, SMS správou alebo e-mailom. Dozviete sa z nich jednohodinové rozmedzie, kedy máte kuriéra očakávať. Zásielku môžete sledovať online priamo na stránke DPD spoločnosti. Stačí, ak zadáte číslo vášho balíka, ktoré vám pošleme spolu s e-mailom o odoslaní vašej objednávky.
7. Akými spôsobmi môžem uhradiť svoju objednávku?
Vašu objednávku môžete uhradiť platobnou kartou priamo cez GP webpay / spoľahlivá platobná brána vyvinutá spoločnosťou Global Payments / s precíznym zabezpečením 3D security. Cez platobnú bránu môžete platiť platobnými kartami: Visa, Visa Electron, Maestro, Mastercard a Diners Club. Tovar jednoducho uhradíte priamo z vašej karty a následne počkáte na potvrdenie o odoslaní vašej objednávky.
Druhým spôsobom je platba na dobierku. Ak si zvolíte platbu na dobierku, za tovar zaplatíte až pri prevzatí vašej objednávky. Platíte priamo kuriérovi DPD. Tovar môžete kuriérovi uhradiť nasledovnými spôsobmi:
|
Prosíme, berte do úvahy, že podmienky týkajúce sa nákupu sú uvedené vo všeobecných obchodných podmienkach, spracovanie údajov je uvedené v informačnom systéme o ochrane osobných údajov. Vyššie uvedené informácie nie sú kompletné a slúžia predovšetkým k urýchleniu komunikácie medzi zákazníkom a našim internetovým obchodom.
|